20.11.2012

20. listopadu 2012 v 6:45 | Blondýna. |  From the Diary.♥
Dobré ráno holky,
jak se dneska máte? Já docela zamyšleně - po včerejší návštěvě obvodního při preventivní kontrole a ranního zvážení se mi došlo, že ať se mi to líbí nebo ne, 8000Kj na udržení váhy je pro mne prostě nejspíš nutností. Měla bych se přestat šidit, fakt že jo - s včerejším jídelníčkem jsem ale spokojená. Dnešek je ale plně nabytý, ve škole končíme pozdě, večer brzo odpadnu, takže to zase vidím (jak se tak znám) bez odpolední svačiny - uvidím, jak to všechno postíhám. Doktor mi dal graf a řekl, že za půl roku chce, aby ta váha byla minimálně tady (bylo to tam vyznačené) a ukázal na sluníčko, které tam načmáral. Prý že si to na triko, když se mi něco stane (jakože odpadnu) opravdu nevezme a že jsem prý jedna z nejtěžších případů co tam má. S úšklebkem jsem přemítala nad tím, že zase tak hrozně na tom nejsem ale podvědomí mi to vyvrátilo - fakt seš na tom blbě. Takže děkuju všem za tu podporu kterou mi dáváte, opravdu se musím snažit.. Alespoň si to teď udžet a ne pořád sjíždět dolů s tou váhou. Ale jsou prostě dny kdy to nějak neuhlídám a příjem se pohybuje okolo 6000Kj, přitom mám pocit, že jsem jedla docela dost a normálně. Taky je tu problém s odpolední svačinkou - s jídlem na večer je mi už těžko a blbě. Záleží kdy jdu ale spát. Jelikož vstávám brzo ráno, tak se snažím moc neponocovat. Možná se to však bude dát nějak zvládnout. Oběd kolem půl druhé, svačina ve čtyři a večeře mezi půl sedmou/sedmou? I tak je to ale nezvyk. Děsný! Co mám dělat? Uždibovat během dne?:/No jinak můj plán na dnešek? Osm hodin mučení ve škole, učení se, nejspíš Zumba, čtení a také to vidím na Pilates. Jak strávíte dnešní den vy?:)

6:30 -> bílý jogurt s müsli (sypaná ovocná směs bez cukru, 40g) a ovocem (140g banánu, 50g mandarinky, 100g kiwi, 100g jablka - jsem prostě milovníkem ovoce!:D)


9:30 -> celozrnný toast se šunkou(3pl.) a mrkví(100g)


13:30 -> zeleninový vývar + zapečená zelenina s bylinkovou krustou s pl. celozrnného chleba(40g) - školní oběd



16:15 -> jablko(100g)

18:30 -> celozrnný bochánek s vlákninou (70g) a volským okem (dělaném bez tuku), červená paprika (160g)
vlašské ořechy (10g)


POHYB: 120min. chůze, 30min. Pilates
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 recacha recacha | Web | 20. listopadu 2012 v 10:47 | Reagovat

To určitě zvládneš, protože si šikulka šikovná a určitě doktorovi uděláš radost, ikdyž hlavně sobě :-D Máš zase moc pěkné jídlo na fotkách. :-)

2 Lilly de Paris Lilly de Paris | Web | 20. listopadu 2012 v 12:12 | Reagovat

Určitě to zvládneš, snaž se a jez pořádně a půjde to:-) Jestli ti dělá problém jíst večer, přidej dopoledne, na oběd..:-)

3 Blondýna. Blondýna. | Web | 20. listopadu 2012 v 13:40 | Reagovat

Děkuju za podporu holky!:):-*

4 Anife Anife | Web | 20. listopadu 2012 v 15:10 | Reagovat

Určitě si s tím nějak poradíš :) Jez pětkrát denně a večer už jenom něco lehčího aby ti nebylo špatně a kdyžtak přidej na ostatním jídle, třeba si po obědě dej ještě nějaký dezertík v podobě pudinku nebo nějaké tyčinky :)

5 Lilly de Paris Lilly de Paris | Web | 20. listopadu 2012 v 16:15 | Reagovat

Děkuju!:-D

6 Sporty M. Sporty M. | Web | 20. listopadu 2012 v 17:42 | Reagovat

jj je skvělá :) také věřím, že to určitě zládneš! Asi jak píše Anife... zkus pětkrát denně, aspoň o krapet větší porce a když na něco budeš mít opravdu chuť, tak si to dej... a asi večer bych nechala něco lehčího :)

7 dona-gisele dona-gisele | Web | 20. listopadu 2012 v 19:03 | Reagovat

Zlatíčko, ať se ti to líbí nebo ne, musíš jíst víc. A to ještě k tomu, když máš tooolik pohybu-¨. Víš, stačí zvětšit porce a hned to jde. Tedy aspoň u mě to funguje! Nemyslím dát si více zeleniny, ale prostě jídlo, které je třeba i kaloričtější. Neboj se, máš pořád nízkou váhu :)
Však ty seš silná holka, to už se nám potvrdilo, takže zvládneš i tohle. myslím na tebe

8 Blondýna. Blondýna. | Web | 20. listopadu 2012 v 19:40 | Reagovat

[7]: Děkuju moc Doňoušku!♥

9 Ellie Ellie | Web | 20. listopadu 2012 v 21:46 | Reagovat

jídelníček máš zas překrásný:) ty fotky mě úplně.. dostávají:D:)
kolik vážíš, jestli se můžu zeptat? já teda se pořád snažím hubnout, ale zároveň válčím s tím, abych vůbec jedla. vzhledem k tomu, že jsem se v neděli večer nemálo napráskla, že mi bylo příšerně blbě, si ještě teď trošku držím odstup.. ale chci na tom máknout, vážně!:)

10 Misha Misha | Web | 20. listopadu 2012 v 21:47 | Reagovat

Podle mě to máš strašně přezdravělé. Nechápu, když udržuješ nebo musíš dokonce přibrat, si děláš vajíčko bez tuku nebo proč si nenamažeš máslem ten chleba se šunkou. Bojíš se asi hodně tuku, že? :(

11 Misha Misha | Web | 20. listopadu 2012 v 21:49 | Reagovat

Jo a taky mi přijde obsecevní chování si všechno přesně vážit na gramy, když už to k ničemu nepotřebuješ.
Ale jinak to vypadá všechno moc chutně.

12 justmebaby justmebaby | Web | 20. listopadu 2012 v 22:43 | Reagovat

krásný ♥

13 Droběnka Droběnka | Web | 20. listopadu 2012 v 22:48 | Reagovat

držím palce ať to zvládneš

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama